საორგანიზაციო საკითხები. 2 წთ
შინაარსთან დაკავშირებული წინარე ცოდნის გამოკითხვა, კითხვების დასმა, საშინაო დავალების შემოწმება.შეფასება.
პოზიტიური განწყობის და სწავლის მოტივაციის გაღვივებისათვის ვასმენინებ ჰიმნს და ვუყვები კომპოზიტორზე მოკლე ისტორიას.
მუსიკის აკომპანიმენტით ვმღერივარ აქტიურ მოსწავლესთან ერთად 3 წ.გაკვეთილის ახსნის მიზნით.ახალი ცოდნის კონსტრუირების მიზნით ვსვამ კითხვებს და ვამღერებ მელოდიას მოსწავლეს 3 წ.
ვიძლევი შენიშვნებს არასწორ ინტერპრეტაციის აღმოსაფხვრელად.
ცნების რუკების გამოყენებით გადავხედავთ მოლოდინებს და გაკვეთილის თემასთან დაკავშირებით ვახდენთ ცოდნის კონსტრუირებას. დავსახავთ შემდგომ სტრადეგიებს სწავლის ხარისხის გასაუმჯობესებლად.
დისკუსიის ფორმით ვააქტიურებ კლასის ჩართულობას. ვსვავ კითხვებს,ვიზიარებთ შესწვლილ ცოდნას,გამოვყოფთ ძირითად იდეებს და ვახდენ მოსწავლეთა შორის შეჯიბრობითობას შესწავლილ მასალასთან დაკავშირებით რითაც ხდება მოსწავლეთა სწავლის მოტივაციის ამაღლება და ჩართულობა.
ვაძლევ დავალებას მოიძიონ შესწავლილ მასალაზე ორიენტირებული ინფორმაცია მოიტანონ ტელეფონით მოძიებული ინფორმაცია.
|
No comments:
Post a Comment